Úvodní informace
Veškeré objednávky přijaté přes internetové rozhraní (tj. nákupní košík), elektronickou formou na e-mailovou adresu, doručené písemně na naši poštovní adresu, či přijaté telefonicky nebo faxem jsou považovány za závazné, nejsou-li stornovány ještě v den objednání. Objednávku může provést fyzická i právnická osoba. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s kompletním zněním "Obchodních podmínek" platných pro internetové obchody na webových stránkách :
www.profistavba.cz, www.profistavba.sk, www.profistavba.de, www.profistavba.at, www.profistavba.eu v okamžiku provedení objednávky. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím. Na veškerý sortiment bylo vydáno prohlášení o shodě dle zákona č. 22/1997 Sb.
Jak nakupovat přes internetové rozhraní
Před nákupem doporučujeme provést "Registraci". Registrace se provádí kliknutím na odkaz "Registrace", který najdete v pravém horním rohu. Po kliknutí se Vám zobrazí formulář, který vyplníte a kliknete na tlačítko "Zaregistrovat uživatele". Po zaregistrování bude odeslán e-mail na Vaši e-mailovou adresu se zadanými údaji. Jako registrování zákazníci máte snadný přístup ke svým objednávkám, kde můžete sledovat historii svých objednávek a objednaného zboží a také v jakém stavu se objednávky nachází. Současně při opakovaném objednávání zboží nemusíte zadávat opakovaně fakturační a dodací údaje. Registrovaným uživatelům po přihlášení jsou tyto údaje automaticky načteny.
Pokud znáte výrobek o který máte zájem ( například kamna ABX ALBORG ), stačí do vyhledávače ve středu horní části obrazovky zadat název tohoto výrobku "ALBORG". Následně se zobrazí jedna nebo maximálně několik položek, které tomuto řetězci odpovídají. Pokud vyhledávač nic nenajde, ačkoliv výrobek skutečně existuje pod tímto označením, můžete se na něj informovat telefonicky na TEL : 549 216 232. Pokud ještě nemáte vybraný výrobek, můžete využít také vyhledávání podle kategorií.
Kliknutím na vybranou položku se zobrazí detail zboží, kde jsou bližší informace, včetně ceny s DPH, případně dalšími technickými náhledy a barevným provedením. Kliknutím na symbol nákupního košíku vybrané položky se tato položka přiřadí k obsahu Vašeho „nákupního koše“ Automaticky se přiřadí 1 kus zboží, chcete-li zakoupit dva a více kusů, jednoduše změňte číslici vedle vybrané položky v nákupním košíku. Pro zjištění celkové ceny zboží v košíku můžete použijte tlačítko „přepočítat“. Obsah nákupního koše můžete kdykoliv znovu zobrazit použitím symbolu košíku v pravém horním rohu obrazovky. V případě, že máte zájem o nákup více položek ( zboží ) pokračujete stejným způsobem, až máte všechny položky v nákupním košíku.
Kliknutím na tlačítko „Vybrat dopravu a platbu“ v nákupním košíku se Vám zobrazí formulář pro výběr dopravy nebo dodání zboží. V následném kroku vyplníte dodací adresu a s "Fakturačními údaji" a "Adresou dodání". Do formuláře vypíšete údaje, které chcete mít na faktuře a také uvedete místo dodání pokud je odlišné od fakturačních údajů. Políčko „Poznámka“ použijte prosím pro uvedení případného časového omezení dodávky zboží nebo jiných upřesňujících údajů. Po vyplnění tohoto formuláře kliknete na tlačítko "Odeslat objednávku".
Pokud jste klikli na tlačítko "Odeslat objednávkut" objeví se Vám na monitoru hlášení "Vaše objednávka byla odeslána s přiřazeným číslem objedávky" a v tuto chvíli Vám byl odeslán automatický e-mail s rekapitulací objednávky na Vaši e-mailovou adresu.
O průběhu vyřízování Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat na Vaši emailovou adresu. Po vyřízení objednávky od nás obdržíte zprávu o termínu dodání, den a přibližný čas doručení zboží na Vaši adresu.
Cena
Cena zboží je vypočtena včetně DPH 21%. K ceně se připočítává dopravné pouze v případě, že cena zboží nepřesahuje minimální limity, viz. dopravné nebo doběrečné dle zvoleného způsobu úhrady zboží.
Dopravné - Ceny dopravy v ČR v závislosti na způsobu platby ( neplatí pro konzúlaty ČR v zahraničí ) jsou uvedeny u každého produtku v eshopu jednotlivě.
Dopravné je účtováno pouze u zboží, které je zasíláno dopravní službou a cena zboží nepřesahuje určitou výši. Pokud si nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat.
OSOBNÍ ODBĚR :
Nabízíme při platbě bankovním převodem možnost osobního odběru zboží u našich obchodních partnerů a to zdarma. Jedná se pouze o sortiment VODA, TOPENÍ, PLYN a KOUPELNY s odběrem na výdejních místech našich smluvních partnerů : Brno, Praha, Plzeň, Ústí nad Labem, Chomutov, Liberec, Mladá Boleslav, Svitavy, Hradec Králové, Kutná Hora, Karlovy vary, Jihlava, Znojmo, Olomouc, Opava, Ostrava, Zlín, Frýdek Místek, Veselí nad Moravou, Česká Lípa, Pardubice, Ústí nad Orlicí, Třebíč, Šumperk, Blansko. PODMÍNKOU JE ÚHRADA ZBOŽÍ PŘEDEM, a to bankovním převodem nebo platební kartou on-line v eshopu. Přímo v objednávce si vyberete místo odběru. My Vám zašleme na základě objednávky podklady k platbě, po úhradě faktury Vám zašleme na email dodací list a přesnou adresu výdejního místa. S dodacím listem se následně zastavíte na výdějní místo a podle kterého vám bude zboží následně vydáno.
Orientační CENÍK DOPRAVNÉHO :
Kurýrní BALÍKOVÁ služba PPL - DPD - FOFR - cena dopravy je uvedena v detailu každé položky v eshopu. Pozor u zboží posílaného na dobírku se přičte poplatek. Při platbě bankou se doběrečné nehradí.
------
Cargo PALETOVÁ služba GEIS, DACHSER, DHL, RABEN - cena dopravy je uvedena v detailu každé položky v eshopu. Při nákupu nad 15.000,- Kč může být u některého zboží dopravné zdarma. Pozor u zboží posílaného na dobírku je poplatek za doběrečné 249,- Kč. Při platbě bankou se doběrečné nehradí.
------
* přesná cena kalkulace dopravy bude zobrazena v nabídce v košíku před dokončením objednávky
Způsob platby a dodání v ČR
Bankovním převodem - zboží je hrazeno na základě vystavené faktury. Zboží bude odeslané na adresu odběratele až po připsání finanční částky na náš účet ve FIOBANKA 2002132348 / 2010. V případě, že odběratel má zájem o osobní odběr zboží u obchodního partnera v ČR ( jen sortiment VODA - TOPENÍ - PLYN : Brno, Praha, Plzeň, Ústí nad Labem, Chomutov, Liberec, Mladá Boleslav, Svitavy, Hradec Králové, Kutná Hora, Karlovy vary, Jihlava, Znojmo, Olomouc, Opava, Ostrava, Zlín, Frýdek Místek, Veselí nad Moravou, Česká Lípa, Pardubice, Ústí nad Orlicí, Třebíč, Šumperk, Blansko - celkem 81 odběrných míst ) bude zaslán dodavateli dodací list na e-mailovou adresu až po připsání částky na náš účet. Na základě dodacího listu bude vydané zboží odběrateli ve výdejním skladu. Výdejní sklad - odběrné místo si vybírá sám kupující v nákupním košíku tj. před vystavením faktury - informace na TEL : 549 216 232
Dobírkou - zboží je hrazeno hotově přepravci-řidiči při převzetí, řidič předá odběrateli stvrzenku o zaplacení ( přepravní list ). U tohoto způsobu úhrady zboží je účtován poplatek za doběrečné. U přepravy cargo palet ( větších zásilek ) je 249,- Kč vč. 21% DPH. U zásilek PPL, FOFR nebo DPD je poplatek načten podle aktuální sazby. Cena se zobrazí v košíku při rekapitulaci.
Doprava a převzetí zboží
Objednané zboží je dodáno na adresu a číslo popisné, které zadal zákazník - odběratel. Zboží je rozváženo prostřednictvím rozvážkové služby. Řidič nemá povinnost stěhovat zásilky až do domů nebo bytů, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží je "vyloženo před prvním schodem". Objednané zboží rozvážíme po území České a Slovenské republiky, Německa, Rakouska, Belgie, Holandska, Lucemburska, Itálie, Francie, Dánska, Polska, Slovinska.
Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném obalu zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu vyznačte důvod nepřevzetí - "poškozená zásilka". Okamžitě zařídíme dodání náhradního nepoškozeného zboží a to zdarma. Upozorňujeme Vás, že převzetím zboží ( tj. podpisem přepravního listu ) na sebe přebíráte riziko za poškozené zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat. Proto pečlivě před převzetím zásilky velmi důkladně zkontrolujte úplnost a celistvost přepravního obalu, pak teprve zboží přeberte. V případě nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě Vám nebudou účtovány žádné dodatečné náklady. Instrukce jak správně kontrolovat a jak přebírat zboží je uvedeno jednotlivě u každé položky v eshopu.
Naše společnost nenese žádnou odpovědnost za vzniklé vícenáklady spojené s pozdním doručením zásilky.
Kontrola zboží : Po převzetí zboží je povinen Kupující ve svém zájmu prohlédnout zboží a do 24 hodin nahlásit Prodávajícímu případné drobné poškození nebo neúplnost, které se nedá považovat za zřejmé a které nemuselo být patrné okamžitě při dodání. Pokud tak Kupující neučiní, jeho nároky za tato poškození či neúplnost zboží zanikají.
Dodací lhůta
Dodací lhůta je závislá na výběru zboží a způsobu úhrady. Pokud je zboží skladem a bude zasíláno na dobírku nebo bude vyzvednuto osobně v prodejně nebo skladě u smluvního partnera je zakázka vyřízena obvykle do 24-48 hodin. Pokud bude zboží uhrazeno bankovním převodem bude Vám zboží doručeno do 24-48 hodin, ale od připsání platby na náš účet. Pokud nebude zboží skladem nebo se jedná o zboží na objednávku, budeme Vás obratem informovat o přibližném termínu dodání. Termín dodání do 24-48 hodin se nevztahuje na objednávky přijaté mimo pracovní dny nebo ve svátky. V tomto případě se limit 24-48 hodin pro doručení zboží posunuje na první následují pracovní den, kdy bude doprava objednána. Vyřízení do 24-48 hodin neznamená, že bude zboží dodáno do 24-48 hodin na Vaši adresu, ale že bude Vaše objednávka vyřízena a předána k expedici ze skladu.
Doklady - záruční list, záruční lhůty a reklamační řád
Záruční list bývá součástí dodaného zboží. Pokud není, je záruční lhůta daná daňovým dokladem nebo je zákonná. Daňový doklad bude zaslán na email po převzetí zboží nejpozději do 14-ti dnů, pokud nebyl součástí dodaného zboží. V případě, že máte nepotvrzený záruční list z naší strany, zašlete nám jej k potvrzení na adresu, kterou Vám sdělíme po dotazu na email bravura@bravura.cz podle druhu zakoupeného zboží.
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 12 měsíců ( neplatí pro podnikatelské subjekty ). Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Kupující je v případě reklamace povinen písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V takovém oznámení prosíme co nejpodrobněji popsat důvod reklamace. My Vás pak do pěti pracovních dnů budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. V ostatním se reklamace řídí platnými zákony, zejména pak Zákonem na ochranu spotřebitele a podle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
Pokud nepřijede reklamační technik od smluvního partnera přímo na adresu kupujícího odstranit závadu na zboží, reklamované zboží zasílá kupující na své náklady na adresu servisní partnerské společnosti nebo adresu skladu, kterou Vám sdělíme podle druhu sortimentu zboží. Adresu kam a jak zaslat reklamované zboží, Vám sdělíme individuálně do emailu. V případě, že kupující zašle reklamované zboží na jinou adresu než mu bylo sděleno, neneseme žádnou odpovědnost za oddálení vyřizování reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet až převzetím zboží na adrese partnerského servisu nebo skladu, který bude reklamaci vyřizovat.
Zrušení objednávky ze strany kupujícího spotřebitele - odstoupení od smlouvy - vrácení zboží (bez udání důvodu)
Storno objednávky ze strany kupujícího spotřebitele
V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje ( nevztahuje se pro podnikatelské subjekty, zde má prodávající právo vrácené zboží nepřijmout zpět ). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
- zboží nesmí být použito
- zboží musí být v originálním obalu a kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
- zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
- společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem
- poštovné nebo dopravné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno
- zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata !!!
Adresu pro vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě Vám sdělíme po dotazu z Vaší strany kam lze vrátit zboží na email bravura@bravura.cz, zpětné místa jsou rozdělena podle sortimentu, druhu a velikosti zakoupeného zboží.
Nepřevzetí zboží kupujícím
V případě, že kupující odmítne převzetí zboží ( např. kupující si objednal zboží u více prodejců a čekal, který dopravce doručí zásilku nejrychleji a ostatní zásilky odmítne nebo si zboží omylem objednal nebo si zboží objednal jen tak apod. ) nebo stornuje objednávku již po odeslání zboží i přes to, že byl mezi kupujícím a prodávajícím dohodnut termín dodání, kupující souhlasí s úhradou veškerých nákladů spojených s dopravou ke kupujícímu a zpět na sklad. Kupující provede úhradu nákladů za zbytečnou dopravu nejpozději do 5-ti pracovních dnů od výzvy prodávajícího, který zašle kupujícímu.
Postup stornování kupní smlouvy :
Zašlete nám písemnou formou dopis na naši adresu s žádostí o jednostranné odstoupení od smlouvy č. objednávky a požadavkem o vrácení uhrazené částky za zboží na adresu nebo převodem na účet číslo.
Zboží doručte na adresu podle sortimentu, druhu a velikosti zboží na adresu, kterou Vám sdělíme po dotazu poslaného na emailovou adresu bravura@bravura.cz, zboží neposílejte na dobírku - nemůže být z naší strany převzato !!!
Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Zrušení objednávky - kupní smlouvy ze strany prodejce
Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo kupní smlouvu nebo její část v těchto odůvodněných případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- u zboží se změnila výrazným způsobem cena nebo byla chybně nastavena
V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky, individuální cenová nabídka ...).
Pokud jste již za objednané zboží zálohově zaplatili převodem, budou peníze převedeny zpět na Váš účet do tří pracovních dnů.
Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu PROFISTAVBA společnost Bravura s.r.o. se zavazuje :
(a) neprozradit žádnou důvěrnou informaci druhé strany, a to jakýmkoli způsobem a jakékoli třetí osobě, (b) nevyužívat žádnou důvěrnou informaci druhé strany pro svou potřebu, ani pro potřebu vlastního podnikání, ani pro potřebu jakékoli třetí osoby, (c) využívat důvěrné informace druhé strany pouze pro splnění svých povinností vyplývajících z této nebo jakékoliv další vzájemné smlouvy, (d) vynaložit spravedlivě požadovatelné úsilí k zamezení přístupu k výše uvedeným „důvěrným informacím“ jakékoliv neautorizované třetí osobě.
Provozovatel se zavazuje, že bude zachovávat přísnou mlčenlivost o osobních přístupových heslech k registraci a objednávkám, a že přístup k těmto údajům budou mít pouze osoby pověřené poskytováním služby a že jeho pracovníci budou při svých činnostech dodržovat a zachovávat zásady a pravidla bezpečnosti práce s důvěrnými informacemi Zákazníka.
S osobními údaji zákazníka je nakládáno v souladu se zněním zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“), viz Prohlášení souladu s GDPR, které je součástí obchodních podmínek.
Smluvní strany jsou povinny řídit se výše uvedenými zásadami ochrany důvěrných a osobních informací po dobu 5 let od skončení smluvního vztahu, případně déle, vyžadují-li to platné zákony.
Zákazník svojí registrací dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu bravura@bravura.cz
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Prohlášení provozovatele - správce o souladu s nařízením EU 679/2016 (GDPR)
Preambule : Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“). Toto prohlášení je součástí obchodních podmínek.
1) Správce osobních údajů : Správcem osobních údajů ze stránek PROFISTAVBA je společnost Bravura s.r.o. se sídlem Nové sady 988/2, 602 00 Brno IČO: 26228203 je od 7.11.2000 zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 38198, (dále jen „správce“) Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování vašich osobních údajů, u kterých vystupuje v roli správce a o vašich právech.
2) Rozsah zpracování osobních údajů Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
3) Zdroje osobních údajů 1. Přímo od subjektů údajů (registrace a nákupy, objednávky, e-maily, telefon, chat, webové stránky, kontaktní formulář na webu, sociální sítě, vizitky aj.). 2. Velkoobchodník. 3. Veřejně přístupné rejstříky, seznamy a evidence (např. Obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí, veřejný telefonní seznam apod.).
4) Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování 1. Adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, příp. rodné číslo, datum narození, adresa trvalého pobytu, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, číslo faxu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace). 2. Popisné údaje (např. bankovní spojení). 3. Další údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 4. Údaje poskytnuté nad rámec příslušných zákonů zpracovávané v rámci uděleného souhlasu ze strany subjektu údajů (zpracování fotografií, použití osobních údajů za účelem personálních řízení aj.)
5) Kategorie subjektů údajů 1. Zákazník správce. 2. Zaměstnanec správce. 3. Dopravce. 4. Dodavatel služby. 5. Jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci. 6. Uchazeč o zaměstnání.
6) Kategorie příjemců osobních údajů 1. Velkoobchodníci. 2. Finanční ústavy. 3. Veřejné ústavy. 4. Zpracovatel. 5. Státní aj. orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy. 6. Další příjemci (např. předání osobních údajů do zahraničí – státy EU).
7) Účel zpracování osobních údajů 1. Účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů. 2. Jednání o smluvním vztahu. 3. Plnění smlouvy. 4. Ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob (např. vymáhání pohledávek správce). 5. Archivnictví vedené na základě zákona. 6. Výběrová řízení na volná pracovní místa. 7. Plnění zákonných povinností ze strany správce. 8. Ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů.
8) Způsob zpracování a ochrany osobních údajů Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u osobních údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technickoorganizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.
9) Doba zpracování osobních údajů V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách, ve spisovém a skartačním řádu správce či v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.
10) Poučení Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů. V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje: 1. subjekt údajů udělil souhlas pro jeden či více konkrétních účelů, 2. zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů, 3. zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje, 4. zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby, 5. zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce, 6. zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů.
11) Práva subjektů údajů 1. V souladu se čl. 12 GDPR informuje správce na žádost subjektu údajů subjekt údajů o právu na přístup k osobním údajům a k následujícím informacím: a) účelu zpracování, b) kategorii dotčených osobních údajů, c) příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, d) plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy, e) veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, f) pokud nejsou získány od subjektu údajů, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování. 2. Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může: a) Požádat správce o vysvětlení. b) Požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů. c) Je-li žádost subjektu údajů podle odstavce 1 shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav. d) Nevyhoví-li správce žádosti subjektu údajů podle odstavce 1, má subjekt údajů právoobrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů. e) Postup podle odstavce 1 nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo. f) Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Prohlášení provozovatele - zpracovatele o souladu s nařízením EU 679/2016 (GDPR)
Preambule - Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“). Toto prohlášení je součástí obchodních podmínek Bravura s.r.o.
1) Zpracovatel osobních údajů společnost Bravura s.r.o. se sídlem Nové sady 988/2, 602 00 Brno IČO: 26228203 je od 7.11.2000 zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 38198 (dále jen „poskytovatel“) v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování osobních údajů, u kterých nevystupuje v roli správce, a které jsou pořízeny a uloženy zákazníkem, dále jen „Cizí osobní údaje“. Jedná se zejména, avšak nikoliv výlučně, o osobní údaje zákazníkem.
2) Práva a povinnosti poskytovatele
1. Cizí osobní údaje jsou zpracovány výhradně v souvislosti s plněním uzavřeného smluvního vztahu se zákazníkem a za účelem naplnění tohoto smluvního vztahu. 2. Poskytovatel se jako zpracovatel cizích osobních údajů zavazuje k zajištění zpracování osobních údajů v souladu s nařízením EU 679/2016 (GDPR). 3. Poskytovatel nezapojí do zpracování cizích osobních údajů žádného dalšího zpracovatele bez předchozího souhlasu zákazníka. 4. Poskytovatel: (a) zpracovává cizí osobní údaje výhradně a pouze na základě pokynů a se souhlasem a z vůle zákazníka, a to pouze formou nutnou k naplnění vůle zákazníka a předmětu smlouvy, a to s výjimkou osobních údajů, které jsou nutné pro naplnění účelu smlouvy, např. vyřízení objednávky. Uživatelské účty a jiné osobní údaje nutné pro vyřízení objednávky, které poskytovatel zpracovává automaticky a zákazník k tomu dává svůj souhlas odeslíním objednávky (b) nezkoumá formu ani obsah cizích osobních údajů, nevyplývá-li tato povinnost nebo skutečnost ze smlouvy a z pokynů zákazníka nebo není-li vynucena jinými prostředky vyšší právní síly; (c) neprovádí prohledávání ani jiné hromadné zpracování cizích osobních údajů s výjimkou jejich ukládání a zálohování, není-li v souladu se smlouvou zákazníkem požadováno jinak; (d) zajišťuje, aby se osoby oprávněné zpracovávat cizí osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti; (e) přijme všechna opatření požadovaná podle článku 32 nařízení EU 679/2016 (GDPR); (f) dodržuje podmínky pro zapojení dalšího zpracovatele uvedené v odstavcích 2 a 4; (g) zohledňuje povahu zpracování, je zákazníkovi nápomocen prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření, pokud je to možné, pro splnění zákazníkovi povinnosti reagovat na žádosti o výkonu práv subjektu údajů; (h) je zákazníkovi nápomocen při zajišťování souladu s povinnostmi podle článků 32 až 36 nařízení EU 679/2016 (GDPR), a to při zohlednění povahy zpracování a informací, jež má zpracovatel k dispozici; (i) poskytne zákazníkovi veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti stanovené v tomto článku. 5. Pokud poskytovatel zapojí dalšího zpracovatele, aby jménem poskytovatele provedl určité činnosti zpracování, musí být tomuto dalšímu zpracovateli uloženy na základě smlouvy nebo jiného právního aktu podle práva Unie nebo členského státu stejné povinnosti na ochranu údajů, jaké jsou uvedeny ve smlouvě nebo jiném právním aktu mezi správcem a zpracovatelem podle odstavce 3, a to zejména poskytnutí dostatečných záruk, pokud jde o zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování splňovalo požadavky tohoto nařízení. Neplní-li uvedený další zpracovatel své povinnosti v oblasti ochrany údajů, odpovídá správci za plnění povinností dotčeného dalšího zpracovatele i nadále plně prvotní zpracovatel. 6. Umožní-li poskytovatel na pokyn zákazníka nebo s jeho souhlasem přístup k osobním údajům jinému zpracovateli za účelem výkonu servisních služeb, má se za to, že tento zpracovatel vykonává činnosti zpracování vlastním jménem ve prospěch zákazníka a je věcí zákazníka zajistit zpracování v souladu s nařízením EU 679/2016 (GDPR) k čemuž mu poskytovatel poskytne nezbytnou součinnost. 7. Poskytovatel je povinen postupovat při zpracování a ochraně osobních údajů v souladu s platnou legislativou, s odbornou péčí, řídit se pokyny zákazníka a jednat v souladu se zájmy zákazníka. 8. Poskytovatel se zavazuje: (a) zpracovávat cizí osobní údaje pouze ke stanovenému účelu a v rozsahu nezbytném pro jeho naplnění; (b) nesdružovat cizí osobní údaje, které byly získány k rozdílným účelům; (c) uchovávat cizí osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování; (d) neposkytnout bez předchozího písemného souhlasu zákazníka třetím osobám cizí osobní údaje, které obdržel od zákazníka ani je jinak nezneužít; (e) chránit cizí osobní údaje před přístupem neoprávněných osob; (f) zajistit mlčenlivost svých zaměstnanců, kteří při výkonu své činnosti přicházejí do styku s cizími osobními údaji podle této smlouvy; (g) odstranit všechny cizí osobní údaje z prostředků pronajatých zákazníkovi ihned po ukončení smluvního vztahu na základě kterého je ukládání a zpracování osobních údajů umožněno. 9. Poskytovatel je povinen zajistit přiměřené technické a organizační zabezpečení ochrany cizích osobních údajů a přijmout opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k cizím osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, zpracování, a k jinému zneužití těchto osobních údajů.
Průzkum spokojenosti s nákupem :
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“