1. Pro doručování výrobků využíváme služeb dopravce RABEN nebo GEIS
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
6 KROKŮ - JAK DOPRAVÍME VÝROBKY NA VAŠI ADRESU, KDY A JAK JE SPRÁVNĚ PŘEVZÍT |
1. Pro doručování výrobků využíváme služeb dopravce RABEN nebo GEIS
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
2. Po odeslání zboží ze skladu, Vám zašleme zprávu na email, že zásilka byla vyexpedovaná. Součástí zprávy v emailu bude číslo zásilky a odkaz na dopravce RABEN - GEIS. Na webových stránkách dopravce budete mít možnost sledovat zásilku, kde se nachází a kdy bude na doručení.
3. V den rozvozu Vás bude dopravce RABEN - GEIS telefonicky kontaktovat o přesnějším času doručení. Tedy aspoň většinou .
Pokud byste potřebovali nasměrovat dodání na konkrétní den, zadejte svůj požadavek do poznámky v objednávce
PŘÍKLAD POZNÁMKY :
Zboží v objednávce prosím dodat jen každý čtvrtek nebo pátek od 12 hodin
Zboží v objednávce prosím dodat v pátek po 17 hodině . Přání na doručení v pátek po 17 hodině nemůžeme splnit, je to přání 99% zákazníků, nelze realizovat , zkuste dát dopravci více časového prostoru
4. Doručení a kontrola zásilky
Po příjezdu dopravce na dodací adresu, řidič vyloží zásilku pomocí hydraulické plošiny z auta.
Před podpisem na přepravním listě dopravce, kterým potvrzujete, že jste převzali zásilku v pořádku, nejdříve pečlivě překontrolujte její stav.
Výrobky jsou přepravovány na paletě a chráněny dřevenými latěmi.
Zásilku zkontrolujte ze všech stran. U krbových kamen, krbových vložek a sporáků můžete vyhrnout igelit, který je natažen na kamnech a kamna si snadno prohlédnout bez rozbalování a rozdělání bednění. Pokud jste si objednali kachlová kamna, je zvlášť balena krbová vložka a v kartonech kachle.
Podívejte se hlavně přes sklo do topeniště, je-li obsah topeniště jako rošt nebo vystýlka z topeniště na svém místě. Podle toho poznáte zda mohla zásilka někde dopravci na autě poskočit nebo je vše v pořádku.
Také náhladněte do kartonu s kachlemi, zda není nějaká poškozená.
5. Převzetí zásilky
Pokud je vše v pořádku, zásilku můžete od řidiče převzít zaplacením dobírky a podpisem na přepravním listě nebo jen podpisem na přepravním listě, bylo-li zboží uhrazeno předem.
Jestliže najdete nějaké poškození, nesmutněte a zásilku nepřebírejte i kdyby jste platili zboží předem. Zásilka je pojištěná , zašleme Vám nové zboží. Nebudou Vám účtovány žádné více náklady.
PŘEVZETÍM POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ NEBO PŘEVZETÍM ZBOŽÍ BEZ ZÁZNAMU O ŠKODĚ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU DOPRAVCE PŘEBÍRÁTE RIZIKO, ŽE REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA. POJIŠŤOVNA MŮŽE ARGUMENTOVAT, ŽE ZÁSILKA V DOBĚ PŘEVZETÍ BYLA V POŘÁDKU, PŘÍJEMCE SVÝM PODPISEM POTVRDIL, ŽE NEBYLA POŠKOZENA.
6. V ceně dopravy je jen doprava. Řidič zásilky nikam nestěhuje. Stěhování do domu, bytu není v ceně.
Pokud máte na místě doručení pevnou a rovnou plochu pro manipulaci s paletovým vozíkem, řidič Vám může zásilku složit např. do garáže.
Zásilka bude doručena jen před první schod nebo první překážku. Další manipulace je na příjemci.
Jestliže budete chtít doručit zásilku na chatu, chalupu nebo dům uprostřed louky, lesa bez pevné cesty, řidič vyloží zásilku v nejbližším možném místě. Zda řidič projede nebo neprojede lesní nebo polní cestou je nazvážení řidiče. Další manipulace je na příjemci.